Caritas
8 września 2017Caritas Archidiecezji Poznańskiej  |  Marek Misiek

Wsparte przez nas Rodziny zastępcze o swoich wakacjach

W akcji "Kilometry Caritas", która była zoorganizowana w celu pozyskania środków na wakacje dla dzieci z Rodzin zastępczych i Rodzinnych Domów Dziecka udało nam się uzyskać kwotę 16.450 zł 38 gr (pisaliśmy już o tym tutaj)

Dzięki pozyskanym funduszom dofinansowaliśmy wakacje dla kilkunastu rodzin. Trzy z nich po powrocie napisało do nas i wysłało zdjęcia z wakacji...

"W te wakacje wraz z mężem i Jankiem wybraliśmy się na tydzień do Zakopanego. Dzięki dofinansowaniu z Caritas mogliśmy zobaczyć dużo więcej niż planowaliśmy. Po drodze zwiedziliśmy Kopalnie soli w Wieliczce, a później Kasprowy Wierch, Morskie Oko, Sanktuarium Maryjne na Krzeptówkach, Gubałówkę, skocznie narciarską Wielką Krokiew, polanę Małej Łąki, oraz popłynęliśmy tratwami po Dunajcu i codziennie chodziliśmy na spacery po Krupówkach. W drodze  powrotnej pojechaliśmy na Jasną Górę do Częstochowy. Wakacje w Zakopanem były przepiękne, nigdy nie zapomnimy tych super widoków. Pozdrawiamy i dziękujemy."- Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem

Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem 1

Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem 2

Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem 4

Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem 3

Rodzina zastępcza Odważni z Jankiem

„Chcę bardzo podziękować za zaoferowaną pomoc wyjazdu z moją podopieczna na wakacje. Dzięki Wam mogłyśmy wyjechać nad morze do Kołobrzegu, gdzie spędziłyśmy 7 dni. To był dla nas bardzo miły czas. Jestem bardzo wdzięczna za pomoc. Pozdrawiam.” – Pani Danuta i Adrianna

danuta

dkarpiczak

dkarpiczak2

„Pogoda była wspaniała. Chodziliśmy na plażę, kąpaliśmy się w morzu. Wiktoria zbierała muszelki i budowała zamki z piasku. Wieczory to spacery i przepiękne zachody słońca. Bardzo dziękujemy za dofinansowanie naszego wyjazdu." - T.L.W Wolni

T Wolni

T Wolni2

T Wolni1

Cieszymy się, że wspólnie z ludźmi, którzy zaangażowali się w akcję „Kilometry Caritas” mogliśmy dać radość i miłe wspomnienia kilkunastu Rodzinom. Niech ten wyjazd jeszcze bardziej zbliży Was do siebie. Wszystkiego dobrego.

Ty też możesz pomóc!

Jadłodajnie dla potrzebujących
Codziennie wydajemy 1000 darmowych, ciepłych posiłków dla potrzebujących. Są to głównie osoby starsze, samotne, bezdomni i rodziny znajdujące się w trudnej sytuacji materialnej.